piątek, 21 września 2018

Niesamowita mapa


Po wyprowadzce na wieś całe moje życie obróciło się o 360 stopni. Musiałem zmienić szkołę, poznać nowe osoby i zaklimatyzować się w nowym miejscu. Każdy dzień w szkole był taki sam, byłem samotny, nie wykazywałem się na lekcjach, nikt mnie nie zauważał.
Po zajęciach poszedłem na farmę pomóc rodzicom w codziennych obowiązkach: nakarmić krowy, podlać kwiaty i posprzątać w zagrodzie owiec. Gdy popatrzyłem w lewo zwróciłem uwagę na leżącą książkę obok płotu. W tej samej chwili moja mama zawołała:
- Wiktor! Wracaj natychmiast do domu, burza idzie!
Szybko wziąłem książkę pod rękę i uciekłem do domu. Kiedy byłem już w moim pokoju otworzyłem ją, okazało się, że nie było tam tekstu lecz mapa. Całą noc zastanawiałem się dokąd ona prowadzi, więc następnego dnia rozpocząłem poszukiwania. Pod każdym punktem było pytanie i wielki znak zapytania:
  1. Kto był pierwszym królem Polski?
  2. Kto opłynął świat?
  3. Co to jest? Podczas skoku z samolotu amortyzuje upadek , dzięki czemu spokojnie można wylądować na ziemi.
Odpowiedziałem na każde pytanie, ostatnie było najłatwiejsze, to oczywiste, że odpowiedzią był spadochron, ale coś było źle, za każdym razem mapa zaprowadzała mnie obok zagrody owiec, a podczas pełni jedna z owiec miała bardzo dziwny odcień wełny, fioletowo-szary.
Pewnej ponurej nocy usłyszałem bardzo głośny huk obok zwierząt, wyszedłem z łóżka i poszedłem sprawdzić, co się stało, moim oczom ukazała się owca w czerwonymi oczami oraz czarnym znakiem zapytanie na grzbiecie i przyczepioną karteczką na szyi na której widniał napis ,,Marzenia, kosmos czar masz trzy życzenia czas start’’.
Powtórzyłem te słowa kilka razy i nie wiedziałem co one oznaczają. Pomyślałem, na co komu tylko trzy życzenia, wiadomo, że każdy głupi wykorzystał pierwsze życzenie prosząc o trzy kolejne, wiec ja powiedziałem:
-Chciałbym mieć jeszcze trzy kolejne życzenia, cóż nie wierzę w takie bajki, ale gdyby to była prawda, to chciałbym być lubiany , bardzo silny, okrążyć świat oraz jako że jestem bardzo szczupły dodałbym sobie kilka kilogramów do mojej wagi uratować kogoś i być superbohaterem albo ninja hahaha- wybuchnął śmiechem po czym poszedł do domu i położył się spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz